Калюжна, Л. Б. (2023) Мовний бар'єр та способи його подолання у навчанні англійської мови. Актуальні проблеми сучасного перекладознавства : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Черкаси, 07 грудня 2023 року) / голов. ред. І. М. Литвин. с. 47-50.
Text
Збірник. Конференція 2023 (1)-47-50.pdf Download (591kB) |
Резюме
Для подолання мовного бар'єру необхідно враховувати його психологічні та лінгвістичні причини та здійснювати комплексний підхід до їх послаблення та усунення. Студенти, які мають труднощі у навчанні, вважають, що вони нездатні подолати мовний бар'єр, оскільки не мають вродженої схильності до вивчення мов. Однак дослідження показують, що для успішного вивчення іноземної мови необхідно виконати три умови:1) визнати наявність бар'єру та усвідомити його причини (cтудент має розуміти, що мовний бар'єр є реальним явищем, яке може виникнути з різних причин, наприклад, через недостатню мотивацію, страх помилок, невпевненість у собі тощо.); 2)мати потужну мотивацію для подолання бар'єру (студент повинен мати сильне бажання вивчити мову і бути готовим до роботи над собою.); 3) створити умови і ресурси для усунення бар'єру (студент повинен мати доступ до якісних навчальних матеріалів і ресурсів, а також отримувати підтримку з боку викладачів або інших мовних експертів).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Бар'єр ; мовний бар'єр ; вивчення іноземної мови ;подолання мовного бар'єру ; англійська мова |
Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Січ 2024 14:30 |
Останні зміни: | 23 Січ 2024 14:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5876 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |