Панченко, О. О. (2022) Потенційні можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна робота» (№1-50). с. 215-218.
Text
2022, Ужгород Панченко.pdf Download (592kB) |
Резюме
Oкреслено особливості застосування ІКТ у професійній підготовці майбутніх вихователів як чинника вдосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. З’ясовано, що потенційні можливості використання ІКТ у фаховій підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти сприяють удосконаленню знань студентів щодо виконання різних освітніх завдань та вирішення педагогічних ситуацій; вправлянню навичок здобувачів вищої освіти щодо використання засобів ІКТ у подальшій професійній діяльності; забезпеченню особистісно-орієнтованого, диференційованого, інтегрованого підходу до професійної підготовки майбутніх вихователів у закладах вищої освіти; мотивації студентів до навчання впродовж життя та самоосвіти. Mетоди дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел з метою визначення сутності основних понять дослідження; узагальнення та систематизація досвіду провідних педагогів для формування власних поглядів щодо порушеної проблеми; узагальнення та формулювання висновків дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інформатизація освіти ; інформаційно-комунікаційні технології : професійна підготовка ; майбутні вихователі закладів дошкільної освіти |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 26 Груд 2023 14:20 |
Останні зміни: | 26 Груд 2023 14:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5833 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |