Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль засобів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку

Панченко, О. О. (2019) Роль засобів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку. Вісник Черкаського університету ім. Б. Хмельницького. Серія "Педагогічні науки" (№3). с. 280-284.

[img] Text
2019, Черкаси , Панченко.pdf

Download (289kB)

Резюме

Розглянуто особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як допоміжного засобу формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку. Закцентовано увагу на тому, що попри існування великої кількості комп'ютерних програм для дітей, спрямованих на психофізіологічний розвиток формування елементарних математичних уявлень, формування мовленнєвої компетентності та ін., виникає потреба у створенні та розвитку інформаційного та ресурсного забезпечення природного змісту не лише для отримання нової інформації, а й для практичного застосування дитиною отриманих знань. Проаналізовано сутність поняття «природничо-дослідницькі уміння» та схарактеризовано моливості комп’ютерних програм в організації природничо-дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології ; комп’ютерні та smart технології ; пошуково-дослідницька діяльність ; природничо-дослідницькі уміння
Теми: Природничі науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 26 Груд 2023 12:02
Останні зміни: 26 Груд 2023 12:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5830

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу