Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Ідеологічний аспект критичного мислення в освіті

Кретов, П. В., Кретова, О. І. (2022) Ідеологічний аспект критичного мислення в освіті. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics Journal SEPIKE Special Edition Ukraine Part 1. с. 60-70.

[img] Text
b199e2_3f998022efaa437982f011d1f2e3d4dd-60-70.pdf

Download (522kB)

Резюме

У статті розглядається феномен постправди в сучасному інформаційному полі у взаємозв’язку з концепцією критичного мислення та її експлікаціями в соціальному інституті освіти. Увагу акцентовано на значенні ситуації постправди для формування ідеології та ідентичності в межах соціального інституту освіти. Постправда тлумачиться як інтерпретативна модель, що гранично проблематизує соціальну реальність і її межі стосовно фактуального опису реальності. Релятивізм постправди фіксує ідеологізацію знання та кореляцію між ідентичністю і критичним мисленням.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ідеологія ; критичне мислення ; освіта ; постправда
Теми: Філософські науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Користувач, що депонує: Кретова Олена Іванівна
Дата внесення: 31 Січ 2024 08:52
Останні зміни: 31 Січ 2024 08:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5798

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу