Кретов, П. В., Кретова, О. І. (2022) Ідеологічний аспект критичного мислення в освіті. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics Journal SEPIKE Special Edition Ukraine Part 1. с. 60-70.
Text
b199e2_3f998022efaa437982f011d1f2e3d4dd-60-70.pdf Download (522kB) |
Резюме
У статті розглядається феномен постправди в сучасному інформаційному полі у взаємозв’язку з концепцією критичного мислення та її експлікаціями в соціальному інституті освіти. Увагу акцентовано на значенні ситуації постправди для формування ідеології та ідентичності в межах соціального інституту освіти. Постправда тлумачиться як інтерпретативна модель, що гранично проблематизує соціальну реальність і її межі стосовно фактуального опису реальності. Релятивізм постправди фіксує ідеологізацію знання та кореляцію між ідентичністю і критичним мисленням.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ідеологія ; критичне мислення ; освіта ; постправда |
Теми: | Філософські науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Користувач, що депонує: | Кретова Олена Іванівна |
Дата внесення: | 31 Січ 2024 08:52 |
Останні зміни: | 31 Січ 2024 08:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5798 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |