Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2021) Підготовка майбутніх педагогів до професійно-педагогічної діяльності в умовах спеціальної освіти. Імідж. с. 32-35.
Text
246978104.pdf Download (125kB) |
Резюме
Проаналізовано особливості спеціальної освіти як одного з важливих напрямів розвитку системи освіти дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто основні моделі інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище закладу дошкільної освіти. Обґрунтовано важливість фахової підготовки майбутніх педагогів до професійно-педагогічної діяльності в умовах спеціальної освіти. Визначено особистісні якості, якими має володіти педагог для успішної професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами. Окреслено педагогічні умови, що спрямовані на здійснення підготовки майбутніх педагогів до професійно-педагогічної діяльності в умовах спеціальної освіти. Проаналізовано педагогічні технології та методи, що спрямовані на підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Спеціальна освіта ; дошкільна освіта ; діти з особливими освітніми потребами ; підготовка майбутніх педагогів ; професійно-педагогічна діяльність |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Жов 2023 14:47 |
Останні зміни: | 31 Жов 2023 14:47 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5764 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |