Ніколаєску, І. О., Панченко, О. О. (2022) Підготовка майбутніх вихователів до формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку в умовах інформаційно-комунікаційного простору: міжнародний досвід. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія. с. 243-251.
Text
sychacni3-244-252.pdf Download (350kB) |
Резюме
В статті говориться, що системне використання ІКТ закладами вищої освіти дозволяє врахувати особистісні потреби здобувачів вищої освіти і реалізувати індивідуальний, диференційований підходи в межах навчально-пізнавального процесу професійного зростання майбутніх фахівців дошкільної освіти. Для підвищення рівня надання освітніх послуг закладами вищої освіти України, а також входження української системи вищої освіти до європейського освітнього простору необхідно розробити теоретичні положення проектування і здійснити практичну реалізацію формування і використання інформаційно-комунікаційного навчального середовища закладу вищої освіти з урахуванням кращого зарубіжного досвіду застосування ІКТ щодо розвитку ІКТ-компетентності академічної спільноти як важливої передумови формування природничо-дослідницьких умінь у дітей старшого дошкільного віку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | ІКТ ; заклади вищої освіти ; дошкільна освіта ; вища освіта України ; українська система вищої освіти ; європейський освітній простір |
Теми: | Природничі науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 24 Жов 2023 13:33 |
Останні зміни: | 24 Жов 2023 13:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5740 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |