Бондар, В. Г., Соловей, Ю. О., Коваленко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime: Collective monograph.
Text
04_02_Bondar_Solovei_Kovalenko.pdf Download (272kB) |
Резюме
У розділі проаналізовано проблему підготовки майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. Схарактеризовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. Проаналізовано інформаційно-комунікаційний освітній простір для підготовки майбутніх учителів початкових класів до позакласної роботи в початковій школі в умовах воєнного стану. Простудійовано компоненти інформаційно-комунікаційного освітнього простору. Подано авторське визначення терміносполуки «інформаційно-комунікаційний освітній простір».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Майбутні учителі ; позакласна робота ; початкова школа ; воєнний стан |
Теми: | Педагогічні науки Військова справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Вер 2023 13:48 |
Останні зміни: | 22 Вер 2023 13:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5716 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |