Постоєнко, В. С., Присяжнюк, Ю. П. (2023) Викладання історії України в 5-х класах нової української школи (з практичного досвіду вчителя). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023». с. 101-104.
|
Text
rodzinka 2023 final-101-104.pdf Download (691kB) |
Резюме
Отже викладання історії України в 5-х класах НУШ (за новою концептуальною парадигмою) є оригінальним і достатньо ефективним. Воно передбачає різні інноваційні методи та прийоми. В умовах відкритої агресії росії проти України першочергове значення надається сторінкам історії України та тематиці громадянської освіти, де йдеться про національно-визвольну боротьбу українського народу за державність, також за збереження національної історичної пам’яті. Бути Українцем – першочергове завдання сьогодні і вчителя, і учнів.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Масова сертифікація педагогічних працівників ; 2021/2022 ; Сovid-19 ; Гриневич Л. ; українська школа ; інтегрування в світовий простір ; онлайн-навчання ; 5-класники |
| Теми: | Історичні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 11 Вер 2023 13:46 |
| Останні зміни: | 11 Вер 2023 13:46 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5704 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




