Дяченко, Н. Ю., Овсієнко, Л. О. (2022) Види й функції проблемних ситуацій як засобу розвитку іноземної комунікативної компетенції в учнів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. с. 1018-1020.
Text
Збірник Родзинка 2022 (pdf.io) (2).pdf Download (372kB) |
Резюме
В статті говриться, що застосування проблемних ситуацій на уроках іноземної мови сьогодні є досить поширеним та ефективним способом засвоєння та повторення знань. Дослідники наводять різні методи введення проблемних ситуацій в шкільні програми, адже, надзвичайно важливо сьогодні розвивати критичне мислення у дітей та давати змогу їм мислити індивідуально.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Проблемні ситуації ; уроки іноземної мови ; шкільні програми ; критичне мислення ; діти ; індивідуальне мислення |
Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Трав 2023 13:26 |
Останні зміни: | 23 Трав 2023 13:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5520 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |