Хачко, Є. В., Ганєчко, В. В. (2022) Нові інформаційні технології при викладанні німецької та англійської мов. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. с. 1042-1045.
Text
Збірник Родзинка 2022-1042-1045.pdf Download (363kB) |
Резюме
Під час навчання німецької та англійської мов необхідно враховувати їхні особливості. Оскільки специфікою оволодіння іноземною мовою є її двоїстість (з однієї боку, вивчення лінгвістичної структури, з іншого — розвиток мовлення), постає питання пошуку оптимальних методів навчання з урахуванням психологічних чинників розвитку мовлення і свідомого оволодіння лінгвістичними структурами. Оскільки мова є засобом комунікації, спілкування, то оволодіння цими комунікативними засобами можливе тільки при створенні комунікативних проблемних навчальних ситуацій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Викладання іноземної мови ; розвиток мовлення ; SMART-технології ; комунікативно-пізнавальні завдання |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Трав 2023 12:02 |
Останні зміни: | 23 Трав 2023 12:02 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5512 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |