Ніколаєску, І. О., Шинкарьова, В. С. (2022) Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.]. с. 914-924.
Text
naykova_2022-914-924.pdf Download (858kB) |
Резюме
Стаття порушує питання формування актуальних для інформаційного суспільства компетентностей у фахівців системи освіти, наголошує на об’єктивності і закономірності цифровізації освіти. Узагальнено, що тенденції цифрової трансформації освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки педагогів, націлених на інтенсивне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі виконання професійних обов’язків. Процес цифровізації обґрунтовано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Виокремлено складові цифрового суспільства, що водночас слугують детермінантами побудови цифрового освітнього процесу. Висвітлено значення професійної підготовки майбутніх вихователів у контексті подальшого забезпечення наступності формування цифрової грамотності зростаючих поколінь починаючи з дошкільного віку. Зіставлено ключові компетентності, актуальні для працівників системи освіти, у відповідності до оновленого фреймворку Digital Competenc.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Цифрова економіка ; цифрова грамотність ; система освіти ; педагог ; інформаційне середовище |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Квіт 2023 09:02 |
Останні зміни: | 20 Квіт 2023 09:02 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5458 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |