Овдій, С. М., Лещенко, І. Т. (2021) Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення предметів історичного циклу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 413-414.
Text
2021_rodzinkа-413-414.pdf Download (571kB) |
Резюме
Використання ІКТ на уроках історії дозволяє вчителю скоротити час на вивчення матеріалу за рахунок наочності і швидкості виконання роботи, перевірити знання учнів в інтерактивному режимі, що підвищує ефективність навчання, сприяє розвитку інтелекту, робить уроки більш інформативними і цікавими. Проте, вчителю, що використовує ІКТ на уроках, не слід забувати, що сучасні технології не повинні їх замінити, а допомагати їм.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | ІКТ ; уроки історії ; інформаційно-комунікаційні технології ; навчально-виховний процес ; доступність освіти; ефективність освіти |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Бер 2023 14:35 |
Останні зміни: | 10 Бер 2023 14:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5270 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |