Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення предметів історичного циклу

Овдій, С. М., Лещенко, І. Т. (2021) Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення предметів історичного циклу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 413-414.

[img] Text
2021_rodzinkа-413-414.pdf

Download (571kB)

Резюме

Використання ІКТ на уроках історії дозволяє вчителю скоротити час на вивчення матеріалу за рахунок наочності і швидкості виконання роботи, перевірити знання учнів в інтерактивному режимі, що підвищує ефективність навчання, сприяє розвитку інтелекту, робить уроки більш інформативними і цікавими. Проте, вчителю, що використовує ІКТ на уроках, не слід забувати, що сучасні технології не повинні їх замінити, а допомагати їм.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: ІКТ ; уроки історії ; інформаційно-комунікаційні технології ; навчально-виховний процес ; доступність освіти; ефективність освіти
Теми: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 10 Бер 2023 14:35
Останні зміни: 10 Бер 2023 14:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5270

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу