Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Теоретичне обґрунтування ефективності застосування інтерактивних методів на уроках біології

Пономарьова, М. О., Алексєєва, А. А. (2021) Теоретичне обґрунтування ефективності застосування інтерактивних методів на уроках біології. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 417-418.

[img] Text
2021_rodzinkа-417-418.pdf

Download (573kB)

Резюме

Мета інтерактивного навчання ̶ формування людини як неповторної особистості. Застосування інтерактивного навчання на уроках біології допомагає навчити учнів мислити, аналізувати, робити висновки, ніж просто розповісти їм новий матеріал.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інтерактивне навчання ; уроки біології ; інтерактивні технології ; пізнавальна діяльність учнів
Теми: Природничі науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 10 Бер 2023 14:21
Останні зміни: 10 Бер 2023 14:21
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5267

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу