Пономарьова, М. О., Алексєєва, А. А. (2021) Теоретичне обґрунтування ефективності застосування інтерактивних методів на уроках біології. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 417-418.
Text
2021_rodzinkа-417-418.pdf Download (573kB) |
Резюме
Мета інтерактивного навчання ̶ формування людини як неповторної особистості. Застосування інтерактивного навчання на уроках біології допомагає навчити учнів мислити, аналізувати, робити висновки, ніж просто розповісти їм новий матеріал.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інтерактивне навчання ; уроки біології ; інтерактивні технології ; пізнавальна діяльність учнів |
Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Бер 2023 14:21 |
Останні зміни: | 10 Бер 2023 14:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5267 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |