Половинка, А. В., Чичук А. П., А. П. (2021) Творчий розвиток дітей дошкільного віку засоби образотворчої діяльності в умовах інклюзивної освіти. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 500-501.
Text
500-501.pdf Download (736kB) |
Резюме
Інклюзивна освіта привертає особливу увагу щодо творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності в умовах інклюзії. Освіта творчого розвитку є насамперед різноманітною та багатогранною. Сама інклюзія – постає перед нами як шлях комунікації, коли іде включення не певних категорій людей, а всіх без виключень. Тобто це система навчання дітей які мають особливі освітні проблеми, застосовується у умовах загальноосвітніх закладів. Що мають на меті допомогти дітям відчувати себе такими ж повноцінними, особливими, неповторно – творчими людьми. Інклюзивний освітній простір дає масштаб покращення ланки освіти, залучення всіх до розвитку. Розкриття всіх талантів та особливостей якими може володіти дитина. Допомога в першу чергу дитини у відкритті здібностей та певних нахилів в тій чи іншій діяльності. В наш час саме інклюзивна освіта розвивається недосконало. Дітям з (ООП) необхідний розвиток та отримання якісної освіти. Відповідно в закладах дошкільної освіти потрібно відкривати більше груп інклюзивного типу. Тому, що дітям із порушеннями потрібно більше уваги та допомоги ніж звичайним дітям.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інклюзивна освіта ; діти дошкільного віку ; образотворча діяльність |
Теми: | Мистецтво Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Бер 2023 10:58 |
Останні зміни: | 09 Бер 2023 10:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5240 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |