Петренко, І. О., Ніколаєску, І. О. (2021) Розвиток мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному віці. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 495-496.
Text
2021_rodzinkа-495-496.pdf Download (724kB) |
Резюме
В статті зазаначається, що мовленнєвотворча діяльність ˗ це процес, у якому через самостійне мовлення відображаються почуття, уявлення, враження, образи уяви, навіяні художніми творами та сприйманням довкілля. Більшість науковців усвідомлюють важливість і необхідність розвитку мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному віці та вбачають величезні потенційні можливості дітей у словесній творчості. Було визначено, що ефективність роботи з розвитку мовленнєвотворчої діяльності дошкільників забезпечується особливою організацією навчання, у якому поєднуються мовленнєвий (розвиток зв’язного мовлення), художньо-естетичний (розвиток художньо-естетичного сприймання літературних творів),інтелектуально-творчий (розвиток уяви, мислення, інших психічних процесів та пізнавальної активності дітей) та особистісний (формування емоційно-чуттєвої сфери, виховання особистісної активності, креативності та самостійності) компоненти в умовах, сприятливих для розвитку творчості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Мовленнєвотворча діяльність ; самостійне мовлення ; емоційно-чуттєва сфера ; особистісна активність ; дошкільний вік ; креативність ; самостійність |
Теми: | Філологічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лют 2023 14:43 |
Останні зміни: | 12 Трав 2023 09:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5191 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |