Куліш, І. М., Королюк, Г. О. (2022) Саморегуляція студентів як необхідна навичка 21 століття: формування та розвиток в процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування. Moderni aspekty vedy : kolektivni monografie, Vol.16. с. 358-362.
Text
chehiya_2022 (pdf.io).pdf Download (610kB) |
Резюме
В статті говориться, що поняття саморегуляції розглядається психологами як процес, за допомогою якого людина контролює або спрямовує свої думки, емоції та дії, щоб досягти поставлених цілей. Використання «саморегуляції» в контексті сучасного суспільства охоплює соціальну сторону цього поняття. Завданнями освітян стають створення умов для формування та розвитку саморегуляції студентів, здатності брати відповідальність на своє навчання (а в подальшому, за свою роботу і життя), співпраця зі студентами, направляючи їх та надаючи можливості таким чином, щоб допомогти їм брати на себе все більшу відповідальність за власне навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Організація Об’єднаних Націй ; освіта ; саморегуляція ; психологи |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лют 2023 12:31 |
Останні зміни: | 15 Лют 2023 12:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5188 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |