Куріло, К., Костюк, Т. П. (2021) Бестселер як феномен масової літератури. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 713-714.
Text
2021_rodzinkа-713-714.pdf Download (727kB) |
Резюме
Бестселери – твори, якими захоплюються читачі із різних куточків світу, про які пишуть відомі видання та які не втрачають своєї популярності. Бестселер (з англійської bestseller – той, що добре продається) – один із феноменів масової літератури. Вперше поняття «бестселер» було зафіксовано у США 1889 року в газеті «The Kansas Time & Star». У 1895 році Гаррі Тьюрстон Пек став друкувати – спочатку щомісяця, а згодом щотижня – у журналі «Букмен» списки книг, які добре продавалися в американських містах. Пізніше публікація списків бестселерів розповсюдилася в Європі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Бестселери ; масова література ; Біблія ; фентезі |
Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Лют 2023 13:51 |
Останні зміни: | 03 Лют 2023 13:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5085 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |