Шепель, А. С., Мехеда, Н. Г. (2020) Формування іміджу підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 205-207.
Text
zb-205-207.pdf Download (675kB) |
Резюме
Отже, імідж підприємства виступає як один з інструментів досягнення стратегічних цілей організації, що торкаються основних сторін її діяльності та орієнтовані на перспективу. Сформований позитивний імідж підприємства забезпечує вільний доступ організації до різноманітних ресурсів: фінансових, інформаційних, а для цього потрібно чітко виділити етапи формування, вплив чинників зовнішніх і внутрішніх, застосування, при необхідності,науково обґрунтованих і перевірених на практиці технологій формування іміджу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Імідж ; підприємство ; принцип повторення ; принцип безперервного посилення впливу ; принцип «подвійного виклику» |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Лют 2023 10:56 |
Останні зміни: | 02 Лют 2023 10:56 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5042 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |