Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Характеристика маркетингової стратегії підприємства

Чала, О. О., Уманська, В. Г. (2020) Характеристика маркетингової стратегії підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 74-76.

[img] Text
zb-74-76.pdf

Download (825kB)

Резюме

Отже, стратегія визначається як комплексний план діяльності підприємства, який розробляється на основі творчого науково обгрунтованого підходу і визначається для досягнення довгострокових глобальних цілей підприємства. Таким чином, будь-яка маркетингова стратегія визначає вектор дій підприємства і по відношенню до споживачів, і по відношенню до конкурентів, а формування обґрунтованої маркетингової стратегії відіграє важливу роль у забезпеченні досягнення стратегічних цілей підприємства.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ринкова економіка ; маркетингова стратегія підприємства ; стратегічний маркетинг ; «стратегія переваг»
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 01 Лют 2023 09:49
Останні зміни: 01 Лют 2023 09:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5007

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу