Відеогра як об'єкт права інтелектуальної власності: сучасний стан та особливості правової охорони

Антоненко, І. С. (2020) Відеогра як об'єкт права інтелектуальної власності: сучасний стан та особливості правової охорони. Інтелектуальна власність та кібербезпека: погляд з ХХІ століття : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (15 травня 2020 р.). pp. 110-115.

[img] Text
zb_konf2020-110-115.pdf

Download (200kB)

Abstract

В статті говориться, що велика кількість підходів до реєстрації прав на комп'ютерні ігри дає можливість формування оптимальної стратегії їх захисту, оскільки для кожного з елементів гри можна вибрати найбільш підходящий охоронний механізм. Особливу увагу слід приділити тим компонентами гри, які становлять найбільшу цінність для бізнесу, і при цьому можуть піддатися ризику посягань і недобросовісних дій з боку третіх осіб. Чим більше комплексної буде стратегія захисту, тим вище ймовірність того, що навіть у найскладнішій ситуації розробник гри зуміє відстояти права на свій продукт.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: відеогра ; відеоігри ; комп’ютерна гра ; комп’ютерна програма ; торговельна марка
Subjects: Юридичні науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 26 Oct 2021 13:11
Last Modified: 26 Oct 2021 13:11
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4720

Actions (login required)

View Item View Item