Береза, В. В., Богданова, І. В. (2021) Маніпулятивні технології реклами та мас-медіа в романах В.Пелевіна «Generation "П"» та Ф. Беґбедера «99 франків». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 706-708.
Text
2021_rodzinkа-706-708.pdf Download (595kB) |
Резюме
В статті говориться, що основний ідейний зміст розглянутих романів спрямований на викриття маніпулятивних технологій засобів мас-медіа та реклами, що націлені на формування зразкового споживача, нездатного до критичного й самостійного мислення. Завдяки абсурдності, недолугості, гротескності рекламних текстів читачі мають змогу подивитися на суспільство з боку та усвідомити те, що покупка нових непотрібних товарів не зможе зробити нас щасливими.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ф. Беґбедер ; гіпертрофування ; рекламна міфотворчість ; маніпулятивні технології ; засоби мас-медіа ; реклама |
Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2021 12:23 |
Останні зміни: | 09 Вер 2021 12:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4616 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |