Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дидактична гра на уроці німецької мови

Мовчан, А. О., Титаренко, О. І. (2021) Дидактична гра на уроці німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 771-773.

[img] Text
rodddd73.pdf

Download (1MB)

Резюме

За допомогою дидактичних ігор діти привчаються самостійно мислити, використовувати отримані знання в різних умовах згідно з поставленим завданням. Дидактичні ігри ставлять перед дітьми завдання раціонально використовувати наявні знання в розумових операціях: знаходити характерні ознаки в предметах і явищах навколишнього світу, порівнювати, групувати, класифікувати предмети за певними ознаками, робити правильні висновки, узагальнення. Активність дитячого мислення є головною передумовою свідомого ставлення/ до придбання твердих, глибоких знань, встановлення розумних відносин у колективі

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Дидактична гра ; німецька мова ; уроки німецької мови ; колектив ; дитяче мислення
Теми: Педагогічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Лип 2021 12:53
Останні зміни: 30 Лип 2021 12:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4608

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу