Мовчан, А. О., Титаренко, О. І. (2021) Дидактична гра на уроці німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 771-773.
Text
rodddd73.pdf Download (1MB) |
Резюме
За допомогою дидактичних ігор діти привчаються самостійно мислити, використовувати отримані знання в різних умовах згідно з поставленим завданням. Дидактичні ігри ставлять перед дітьми завдання раціонально використовувати наявні знання в розумових операціях: знаходити характерні ознаки в предметах і явищах навколишнього світу, порівнювати, групувати, класифікувати предмети за певними ознаками, робити правильні висновки, узагальнення. Активність дитячого мислення є головною передумовою свідомого ставлення/ до придбання твердих, глибоких знань, встановлення розумних відносин у колективі
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Дидактична гра ; німецька мова ; уроки німецької мови ; колектив ; дитяче мислення |
Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Лип 2021 12:53 |
Останні зміни: | 30 Лип 2021 12:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4608 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |