Кошова, М. Л., Титаренко, О. І. (2021) Вірші та пісні на уроці німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 769-776.
Text
2021_769777.pdf Download (1MB) |
Резюме
Пісні та вірші відіграють важливу роль у розвитку дітей раннього віку у вивченні іноземної мови. Свідченням цього є частота використань пісень та віршів в аудиторіях викладання мови у всьому світі. Використання пісень та віршів на уроках іноземної мови може значно сприяти підвищенню ефективності навчання, якщо враховуються сучасні методики викладання іноземної мови, психолого-педагогічні особливості учнів та відбувається оптимальне поєднання обсягів використовуваного матеріалу, кількості учнів і досліджуваних на уроці граматичних та лексичних явищ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | німецька мова ; пісні ; вірші ; мотивація ; діти ; кмітливість |
Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Лип 2021 11:36 |
Останні зміни: | 30 Лип 2021 11:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4607 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |