Калініченко, М. М., Шмиголь, І. В. (2021) Використання прийомів мнемотехніки на уроках біології для підвищення рівня успішності учнів 7 класу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, Черкаси, 20 травня 2021 р. с. 43-44.
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text 20.05.2021 cherk-43-44.pdf Download (595kB) | 
Резюме
Метою дослідження було з’ясувати ефективність запропонованих методик використання прийомів мнемотехніки на уроках біології у 7 класі.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | мнемотехніка ; великі обсяги інформації ; запам’ятовування матеріалу ; механічне запам'ятовування ; асоціативна пам'ять ; уроки біології | 
| Теми: | Біологічні науки Педагогічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 20 Лип 2021 09:16 | 
| Останні зміни: | 20 Лип 2021 09:53 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4593 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



