Цифрові компетентності як базовий складник при підготовці вчителів природничого напряму

Бардадим, О. В. (2021) Цифрові компетентності як базовий складник при підготовці вчителів природничого напряму. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо- математичного напрямку : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково- практичної конференції (23 грудня 2020 року, м. Дніпро). pp. 74-78.

[img] Text
Збірник конференції 23.12.2020 (1).pdf

Download (319kB)

Abstract

З кінця ХХ століття драйверами змін є цифрові технології. Цифрові технології – це складові життя без якої важко уявити сучасне сьогодення. Різні прогнози від авторитетних міжнародних організацій включають до свого списку цифрові компетентності. Оскільки вчителі вже використовують технічні засоби у навчальному процесі. Тому важливо приділити увагу розвитку цифрових компетентностей у майбутніх фахівців.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: цифрова компетенція ; цифрова трансформація в освіті ; цифрові технології
Subjects: Природничі науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Jun 2021 15:38
Last Modified: 06 Jun 2021 15:38
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4526

Actions (login required)

View Item View Item