Бардадим, О. В. (2021) Цифрові компетентності як базовий складник при підготовці вчителів природничого напряму. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо- математичного напрямку : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково- практичної конференції (23 грудня 2020 року, м. Дніпро). с. 74-78.
Text
Збірник конференції 23.12.2020 (1).pdf Download (319kB) |
Резюме
З кінця ХХ століття драйверами змін є цифрові технології. Цифрові технології – це складові життя без якої важко уявити сучасне сьогодення. Різні прогнози від авторитетних міжнародних організацій включають до свого списку цифрові компетентності. Оскільки вчителі вже використовують технічні засоби у навчальному процесі. Тому важливо приділити увагу розвитку цифрових компетентностей у майбутніх фахівців.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | цифрова компетенція ; цифрова трансформація в освіті ; цифрові технології |
Теми: | Природничі науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 15:38 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 15:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4526 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |