Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Цифрові компетентності як базовий складник при підготовці вчителів природничого напряму

Бардадим, О. В. (2021) Цифрові компетентності як базовий складник при підготовці вчителів природничого напряму. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо- математичного напрямку : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково- практичної конференції (23 грудня 2020 року, м. Дніпро). с. 74-78.

[img] Text
Збірник конференції 23.12.2020 (1).pdf

Download (319kB)

Резюме

З кінця ХХ століття драйверами змін є цифрові технології. Цифрові технології – це складові життя без якої важко уявити сучасне сьогодення. Різні прогнози від авторитетних міжнародних організацій включають до свого списку цифрові компетентності. Оскільки вчителі вже використовують технічні засоби у навчальному процесі. Тому важливо приділити увагу розвитку цифрових компетентностей у майбутніх фахівців.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: цифрова компетенція ; цифрова трансформація в освіті ; цифрові технології
Теми: Природничі науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2021 15:38
Останні зміни: 06 Черв 2021 15:38
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4526

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу