Бардадим, О. В., Нінова, Т. С. (2018) Наскрізні змістові лінії як основа інтергованого навчання хімії у ЗНЗ. Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні задачі хімії: дослідження та перспективи» (16 травня 2018 року) : матеріали конференції. с. 343-345.
Text
konf_h_2018.pdf Download (347kB) |
Резюме
Одне з глобальних завдань підготовки молоді у навчальних закладах є набуття ними особистісного аксіологічного сенсу знань, створення таких умов, щоб знання стали для них особистісно значущими. Розвиток суспільства пов’язаний із рівнем освіченості суспільства, однак, на сьогодні, у кризовому стані в Україні перебувають науки природничого напряму. За словами Міністра освіти і науки України Л. Гриневич: «Для нас дуже важливим є поширення вивчення природничих предметів. Сьогодні в Україні для наступного профілю природничі предмети обирає тільки 7 % саршокласників. Це свідчить про кризу вивчення таких предметів. Тому нам треба покращити викладання цих предметів та зробити достойну лабораторну базу для їх вивчення»
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інтегроване навчання ; компетентнісні задачі ; навчання хімії |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 14:41 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 14:41 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4522 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |