Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Наскрізні змістові лінії як основа інтергованого навчання хімії у ЗНЗ

Бардадим, О. В., Нінова, Т. С. (2018) Наскрізні змістові лінії як основа інтергованого навчання хімії у ЗНЗ. Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні задачі хімії: дослідження та перспективи» (16 травня 2018 року) : матеріали конференції. с. 343-345.

[img] Text
konf_h_2018.pdf

Download (347kB)

Резюме

Одне з глобальних завдань підготовки молоді у навчальних закладах є набуття ними особистісного аксіологічного сенсу знань, створення таких умов, щоб знання стали для них особистісно значущими. Розвиток суспільства пов’язаний із рівнем освіченості суспільства, однак, на сьогодні, у кризовому стані в Україні перебувають науки природничого напряму. За словами Міністра освіти і науки України Л. Гриневич: «Для нас дуже важливим є поширення вивчення природничих предметів. Сьогодні в Україні для наступного профілю природничі предмети обирає тільки 7 % саршокласників. Це свідчить про кризу вивчення таких предметів. Тому нам треба покращити викладання цих предметів та зробити достойну лабораторну базу для їх вивчення»

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: інтегроване навчання ; компетентнісні задачі ; навчання хімії
Теми: Хімічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2021 14:41
Останні зміни: 06 Черв 2021 14:41
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4522

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу