Бардадим, О. В. (2019) Сучасний погляд учителя на необхідність застосування компетентнісних завдань на уроках хімії. Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників : інтернет-семінари. с. 1-8.
Text
+Bardadym (2)-перетворено.pdf Download (298kB) |
Резюме
У статті розглядається, що головною метою сучасної школи є компетентнісний підхід навчання. На основі даної парадигми урок повинен проходити не тільки монологічною розповіддю учителя, а й активною діяльністю учнів, які повинні показувати свої знання. Основою набуття компетентності є власна активна діяльність людини, що зумовлюється вибором доступних прийомів, форм, засобів навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | компетентнісний підхід ; компетентність ; знання ; уміння ; навички |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 12:49 |
Останні зміни: | 23 Лист 2021 12:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4517 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |