Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Управлінська культура викладача як психолого-педагогічний феномен

Губа, Б. Р. (2020) Управлінська культура викладача як психолого-педагогічний феномен. Вісник Черкаського національного університету. Серія Педагогічні науки (№ 4). с. 170-176.

[img] Text
stattya.pdf

Download (548kB)

Резюме

В статті йдеться про потребу в конкретизації функцій викладачів під час управління освітньою діяльністю студентів, розроблення теоретичних і методичних положень, які характеризують взаємодію суб’єктів освітньої діяльності, управлінських дій викладачів і самоуправлінських дій студентів в освітніх процесах, рівнів сформованості управлінської культури. Психологічні особливості педагога як керівника та управлінця в освітній галузі. Аналіз становлення інформаційної культури як окремого напряму від культури в цілому. Сутність управлінської культури, а саме якими навичками має володіти педагог для того щоб бути компетентним в своїй професійній діяльності. Розкриття поняття «діяльність» як динамічної системи взаємодії суб’єкта зі світом. Культура управління та її ключові функції в професійній діяльності педагога. Кваліфіковане управління формуванням управлінської культури через систему методичної роботи та як саме це сприяє підвищенню управлінської діяльності педагога. Конкретизація функцій викладачів з управління освітньою діяльністю студентів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: управлінська культура викладача ; освітня діяльність ; студенти
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Черв 2021 14:56
Останні зміни: 06 Черв 2021 07:29
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4480

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу