Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Комунікативна організація німецькомовного рекламного дискурсу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня "Магістр"

Білоус, А. О., Овсієнко, Л. О. (2020) Комунікативна організація німецькомовного рекламного дискурсу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня "Магістр". Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.

[img] Text
merged.pdf

Download (2MB)

Резюме

Магістерську роботу присвячено дослідженню комунікативної організації німецькомовного рекламного дискурсу. Звернення до зазначеної тематики уможливило розкриття специфіки його організації, опис його семантичних особливостей та прагматичної організації.

Тип елементу : Інший
Неконтрольовані ключові слова: німецькомовні рекламні тексти ; рекламні ролики ; телебачення та преса Німеччини
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 23 Лист 2020 13:51
Останні зміни: 26 Квіт 2021 09:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4234

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу