Білоус, А. О., Овсієнко, Л. О. (2020) Комунікативна організація німецькомовного рекламного дискурсу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня "Магістр". Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси.
Text
merged.pdf Download (2MB) |
Резюме
Магістерську роботу присвячено дослідженню комунікативної організації німецькомовного рекламного дискурсу. Звернення до зазначеної тематики уможливило розкриття специфіки його організації, опис його семантичних особливостей та прагматичної організації.
Тип елементу : | Інший |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | німецькомовні рекламні тексти ; рекламні ролики ; телебачення та преса Німеччини |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Лист 2020 13:51 |
Останні зміни: | 26 Квіт 2021 09:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4234 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |