Характеристика цілей навчання німецької мови в середніх навчальних закладах

Кириченко, А. В. and Титаренко, О. І. (2020) Характеристика цілей навчання німецької мови в середніх навчальних закладах. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» : зб. мат. XXIІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених. pp. 594-595.

[img] Text
zbirnik_2020-586-587 (5).pdf

Download (563kB)

Abstract

Ще з часів Я. А. Коменського вчені-педагоги відзначали як значний недолік педагогічної діяльності відсутність чітко визначених цілей навчання. Учителі, готуючись до уроків, визначають лише спосіб своєї діяльності на уроці (ознайомити, навчити, повторити, довести тощо), але аж ніяк не кінцевий результат цієї діяльності. Він уявляється дуже невизначено, тому й потрібно розрізняти цілі навчання, які характеризуються діагностичністю та ієрархічністю.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчання німецької мови ; діагностичність ; ієрархічність
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Oct 2020 11:37
Last Modified: 08 Oct 2020 11:37
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4054

Actions (login required)

View Item View Item