Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості навчання аудіювання на уроках німецької мови

Барнякова, В. М. (2020) Особливості навчання аудіювання на уроках німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» : зб. мат. XXIІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених. с. 586-587.

[img] Text
zbirnik_2020-586-587 (1).pdf

Download (577kB)

Резюме

Основою іншомовної комунікативної компетенції є мовленнєві вміння в аудіюванні, говорінні, читанні та письмі. Їх формування – практична мета навчання іноземних мов у школі. Незважаючи на те, що аудіювання і говоріння належать до усної форми спілкування, а читання та письмо – до письмової, обидві форми комунікації взаємодіють і доповнюють одна одну, оскільки користуються одним кодом – мовою. Водночас кожний вид мовленнєвої діяльності має свої психолінгвістичні особливості і потребує спеціальної методики навчання.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: аудіювання ; навчання іноземних мов у школі ; розуміння сприйнятого тексту на слух ; мовленнєва діяльніст ; спілкування
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Жов 2020 10:27
Останні зміни: 08 Жов 2020 10:27
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4050

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу