Концепти емпатії та екстраверсії як провідні складові афективної сторони процесу вивчення іноземної мови

Орлова, Н. В. (2012) Концепти емпатії та екстраверсії як провідні складові афективної сторони процесу вивчення іноземної мови. Вісник Черкаського університету: Серія Педагогічні науки (№ 21). pp. 72-78.

[img] Text
orlova_n_a.pdf

Download (3MB)

Abstract

У статті аналізуються специфічні афективні фактори вивчення іноземних мов. Крім того, робляться спроби описати і пояснити концепти емпатії та екстраверсії як провідних складових афективної сторони процесу ивчення іноземних мов та їх ролі в успішності цього процесу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Афективна сфера ; емпатія ; соціальна взаємодія ; акультурація ; екстроверсія ; інтроверсія
Subjects: Філологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Jul 2020 11:11
Last Modified: 22 Jul 2020 11:11
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3997

Actions (login required)

View Item View Item