Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Концепти емпатії та екстраверсії як провідні складові афективної сторони процесу вивчення іноземної мови

Орлова, Н. В. (2012) Концепти емпатії та екстраверсії як провідні складові афективної сторони процесу вивчення іноземної мови. Вісник Черкаського університету: Серія Педагогічні науки (№ 21). с. 72-78.

[img] Text
orlova_n_a.pdf

Download (3MB)

Резюме

У статті аналізуються специфічні афективні фактори вивчення іноземних мов. Крім того, робляться спроби описати і пояснити концепти емпатії та екстраверсії як провідних складових афективної сторони процесу ивчення іноземних мов та їх ролі в успішності цього процесу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Афективна сфера ; емпатія ; соціальна взаємодія ; акультурація ; екстроверсія ; інтроверсія
Теми: Філологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Лип 2020 11:11
Останні зміни: 22 Лип 2020 11:11
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3997

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу