Орлова, Н. В. (2012) Концепти емпатії та екстраверсії як провідні складові афективної сторони процесу вивчення іноземної мови. Вісник Черкаського університету: Серія Педагогічні науки (№ 21). с. 72-78.
Text
orlova_n_a.pdf Download (3MB) |
Резюме
У статті аналізуються специфічні афективні фактори вивчення іноземних мов. Крім того, робляться спроби описати і пояснити концепти емпатії та екстраверсії як провідних складових афективної сторони процесу ивчення іноземних мов та їх ролі в успішності цього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Афективна сфера ; емпатія ; соціальна взаємодія ; акультурація ; екстроверсія ; інтроверсія |
Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Лип 2020 11:11 |
Останні зміни: | 22 Лип 2020 11:11 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3997 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |