Орлова, Н. В. (2012) Концепти емпатії та екстраверсії як провідні складові афективної сторони процесу вивчення іноземної мови. Вісник Черкаського університету: Серія Педагогічні науки (№ 21). с. 72-78.
|
Text
orlova_n_a.pdf Download (3MB) |
Резюме
У статті аналізуються специфічні афективні фактори вивчення іноземних мов. Крім того, робляться спроби описати і пояснити концепти емпатії та екстраверсії як провідних складових афективної сторони процесу ивчення іноземних мов та їх ролі в успішності цього процесу.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Афективна сфера ; емпатія ; соціальна взаємодія ; акультурація ; екстроверсія ; інтроверсія |
| Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 22 Лип 2020 11:11 |
| Останні зміни: | 22 Лип 2020 11:11 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3997 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




