Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2019) Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 328-329.
|
Text
rodzinka_2019 -328-329.pdf Download (467kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття говорить про те, як потрібно формувати свідому дисципліну в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Атиповий аутизм ; аутична дитина ; послідовність дій ; виконання учбових завдань ; поведінковий комплекс |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 19:31 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 19:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3595 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |