Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання

Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2019) Формування свідомої дисципліни в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 328-329.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2019 -328-329.pdf

Download (467kB) | Перегляд

Резюме

Стаття говорить про те, як потрібно формувати свідому дисципліну в аутичної дитини в умовах інклюзивного навчання.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Атиповий аутизм ; аутична дитина ; послідовність дій ; виконання учбових завдань ; поведінковий комплекс
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Черв 2020 19:31
Останні зміни: 05 Черв 2020 19:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3595

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу