Мовний фактор, як елемент психологічного впливу на цільові аудиторії

Думлер, В. К. and Чорногор, Я. О. (2019) Мовний фактор, як елемент психологічного впливу на цільові аудиторії. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 306-308.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-306.pdf

Download (554kB) | Preview

Abstract

Про вплив на людей за допомогою мови написано значну кількість досліджень. Проте увага дослідників зазвичай прикута до питання, яким саме чином мова застосовується в комунікації для здійснення психологічного впливу. Основна ж увага в даному дослідженні зосереджена на наративі застосування мови, тобто мова позиціонується не як об’єкт- інструмент впливу, а як фактор.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Мова ; війна на Сході ; внутрішньополітичне середовище ; маніпуляції ; психологічний вплив
Subjects: Психологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 28 May 2020 19:20
Last Modified: 28 May 2020 19:22
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3358

Actions (login required)

View Item View Item