Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Мовний фактор, як елемент психологічного впливу на цільові аудиторії

Думлер, В. К., Чорногор, Я. О. (2019) Мовний фактор, як елемент психологічного впливу на цільові аудиторії. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 306-308.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-306.pdf

Download (554kB) | Перегляд

Резюме

Про вплив на людей за допомогою мови написано значну кількість досліджень. Проте увага дослідників зазвичай прикута до питання, яким саме чином мова застосовується в комунікації для здійснення психологічного впливу. Основна ж увага в даному дослідженні зосереджена на наративі застосування мови, тобто мова позиціонується не як об’єкт- інструмент впливу, а як фактор.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Мова ; війна на Сході ; внутрішньополітичне середовище ; маніпуляції ; психологічний вплив
Теми: Психологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Трав 2020 19:20
Останні зміни: 28 Трав 2020 19:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3358

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу