Думлер, В. К., Чорногор, Я. О. (2019) Мовний фактор, як елемент психологічного впливу на цільові аудиторії. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 306-308.
|
Text
rodzinka_2_2019-306.pdf Download (554kB) | Перегляд |
Резюме
Про вплив на людей за допомогою мови написано значну кількість досліджень. Проте увага дослідників зазвичай прикута до питання, яким саме чином мова застосовується в комунікації для здійснення психологічного впливу. Основна ж увага в даному дослідженні зосереджена на наративі застосування мови, тобто мова позиціонується не як об’єкт- інструмент впливу, а як фактор.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Мова ; війна на Сході ; внутрішньополітичне середовище ; маніпуляції ; психологічний вплив |
Теми: | Психологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 28 Трав 2020 19:20 |
Останні зміни: | 28 Трав 2020 19:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3358 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |