Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Комп’ютерні лінгвістичні ігри як новітній засіб вивчення іноземної мови

Кодола, М. В., Титаренко, О. І. (2019) Комп’ютерні лінгвістичні ігри як новітній засіб вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 414-415.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-414-415.pdf

Download (579kB) | Перегляд

Резюме

Застосування комп’ютерних лінгвістичних ігор для формування іншомовної граматичної компетентності учнів початкової школи є ефективним методом навчання та новим кроком у розвитку методики навчання іноземної мови у початковій школі. Наведені в статті освітні інтерактивні ігрові ресурси підвищують загальну мотивацію та інтерес учнів до навчально-виховного процесу,сприяють вивченню важкого граматичного матеріалу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: комп’ютерні лінгвістичні ігри ; дити молодшого шкільного віку ; іноземна мова ; граматичні комп’ютерні ігри ; «QUIZLET» ; «Grammar games» ; «More grammar games» ; «Learningapps» ; «Duolingo» ; «Duolingo для шкіл»
Теми: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Трав 2020 12:57
Останні зміни: 27 Трав 2020 12:57
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3344

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу