Комп’ютерні лінгвістичні ігри як новітній засіб вивчення іноземної мови

Кодола, М. В. and Титаренко, О. І. (2019) Комп’ютерні лінгвістичні ігри як новітній засіб вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 414-415.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-414-415.pdf

Download (579kB) | Preview

Abstract

Застосування комп’ютерних лінгвістичних ігор для формування іншомовної граматичної компетентності учнів початкової школи є ефективним методом навчання та новим кроком у розвитку методики навчання іноземної мови у початковій школі. Наведені в статті освітні інтерактивні ігрові ресурси підвищують загальну мотивацію та інтерес учнів до навчально-виховного процесу,сприяють вивченню важкого граматичного матеріалу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: комп’ютерні лінгвістичні ігри ; дити молодшого шкільного віку ; іноземна мова ; граматичні комп’ютерні ігри ; «QUIZLET» ; «Grammar games» ; «More grammar games» ; «Learningapps» ; «Duolingo» ; «Duolingo для шкіл»
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 27 May 2020 12:57
Last Modified: 27 May 2020 12:57
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3344

Actions (login required)

View Item View Item