Кодола, М. В., Титаренко, О. І. (2019) Комп’ютерні лінгвістичні ігри як новітній засіб вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 414-415.
|
Text
rodzinka_2_2019-414-415.pdf Download (579kB) | Перегляд |
Резюме
Застосування комп’ютерних лінгвістичних ігор для формування іншомовної граматичної компетентності учнів початкової школи є ефективним методом навчання та новим кроком у розвитку методики навчання іноземної мови у початковій школі. Наведені в статті освітні інтерактивні ігрові ресурси підвищують загальну мотивацію та інтерес учнів до навчально-виховного процесу,сприяють вивченню важкого граматичного матеріалу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | комп’ютерні лінгвістичні ігри ; дити молодшого шкільного віку ; іноземна мова ; граматичні комп’ютерні ігри ; «QUIZLET» ; «Grammar games» ; «More grammar games» ; «Learningapps» ; «Duolingo» ; «Duolingo для шкіл» |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 12:57 |
Останні зміни: | 27 Трав 2020 12:57 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3344 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |