Цюра, С. В. (2013) Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень. Порівняльно-педагогічні студії (№ 2-3). с. 7-13.
|
Text
cgiirbis_64 (34).pdf Download (369kB) | Перегляд |
Резюме
Узагальнено дані вітчизняних та зарубіжних компаративних педагогічних досліджень, розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокремлено низку її теоретичних концептів, принципи та підходи до організації дослідження, уточнено особливості технології, завдання конструктивістського компаративного педагогічного пошуку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | порівняльний аналіз ; компаративне педагогічне дослідження ; конструктивістське педагогічне дослідження ; принципи компаративного педагогічного пошуку |
Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 19:46 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 20:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3110 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |