Марценішко, В. (2018) Історія і травматична пам’ять у романі Бернгарда Шлінка «Читець». Літературознавство. Фольклористика. Культурологія (№ 27). с. 167-186.
|
Text
cgiirbis_64 (81).pdf Download (189kB) | Перегляд |
Резюме
Роман Бернгарда Шлінка «Читець», надрукований восени 1995 року, став однією з найуспішніших німецьких книг останніх десятиліть, якій вдалося завоювати величезну по- пулярність не лише в Німеччині, а й у багатьох країнах. У своєму першому публіцистичному есе «Право – вина – майбутнє» (1988) Б. Шлінк порушує важливі для нього, як для професора права, теми, що згодом стануть ключовими в романі «Читець». Передусім привертає увагу суб’єктивно подана тема внутрішнього конфлікту т.зв. «другого покоління», генерації молоді, що намагається розібратися, зрозуміти, а також засудити страшні злочини нацизму, зроблені поколінням батьків. Травматичний досвід ХХ століття, як-то Голокост і наслідки Другої світової війни, надає нового значення категорії генерації і пам’яті поколінь.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | історія ; травма ; пам’ять ; минуле ; провина ; досвід ; конфлікт ; наратив ; мова читання / мовчання ; катарсис |
Теми: | Українська філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 12:15 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 12:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3069 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |