Аспекти мотиваційної складової процесу вивчення іноземної мови професійного спрямування

Куліш, І. М. and Некоз, І. В. (2019) Аспекти мотиваційної складової процесу вивчення іноземної мови професійного спрямування. Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). pp. 109-117.

[img]
Preview
Text
filologiya_8 (3)-109-117.pdf

Download (351kB) | Preview

Abstract

Стаття наголошує, що проблема мотивації навчальної діяльності є однією з найбільш теоретично розроблених в педагогіці та в той же час однією з найбільш складних в практиці навчального процесу. Стаття надає аналіз особливостей навчальної мотивації студентів 1-2 курсів ННІ фізичної культури, спорту та здоров’я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Пропонуються результати досліджень мотивації студентів, ставлення студентів до вивчення іноземної мови у школі, до навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» в університеті, та надаються практичні рекомендації щодо підвищення навчальної мотивації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчальна діяльність ; іноземна мова професійного спрямування ; професійна кваліфікація ; мотив; мотиваційна сфера людини ; сформованість мотиваційної сфери ; види мотивації ; навчальна мотивація
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 May 2020 17:37
Last Modified: 13 May 2020 17:37
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2929

Actions (login required)

View Item View Item