Тимчук, Л. І. (2016) Перспективи та рекомендації щодо впровадження цифрових наративів у вітчизняні освітні практики. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 95-103. ISSN 2076-586Х
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-95-103.pdf Download (379kB) | Перегляд |
Резюме
На основі опрацювання емпіричних та теоретичних результатів дослідження виявлено потужний педагогічний та освітній потенціал проектування цифрових наративів у різних сферах навчання. Виявлено вимоги до традиційного навчання у ХХІ столітті. У відповідності до сучасних освітніх вимог окреслено можливості та перспективи використання цифрових наративів у фаховій підготовці педагогів. Розглянуто важливість проектування цифрових наративів у підготовці майбутніх фахівців у різних ланках неперервної педагогічної освіти: дошкільній (вихователів дошкільних навчальних закладів), початковій (вчителів початкових класів), середній (учителів природничо-математичних, гуманітарних, мистецьких дисциплін), вищій (підготовка фахівців у галузі соціальної та корекційної педагогіки), а також у формальній і неформальній освіті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | цифрові наративи ; проектування ; підготовка магістрів освіти ; неперервна педагогічна освіта |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 12:41 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 12:41 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2216 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |