Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії: результати експериментального дослідження

Проценко, І. І. (2016) Формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії: результати експериментального дослідження. Вісник Черкаського університету. Серія : Історичні науки (№ 150). с. 65-73. ISSN 2076-5908

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-65-73.pdf

Download (381kB) | Перегляд

Резюме

Проаналізовано результати впровадження в навчальний процес дидактичної моделі формування професійно-творчих діалогових умінь. Виявлена позитивна динаміка раніше визначених нами професійно-творчих умінь – інтелектуальних, конструктивних, організаторсько-регулятивних і діалогічно-евристичних, якими студенти оволодівали під час евристичної діалогової взаємодії, що позитивно вплинули на якість створених майбутніми вчителями творчих освітніх продуктів. З’ясовано, що важливою дидактичною умовою в управлінні евристичною діяльністю студентів є організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії до особистісно значущої діяльності, паритетних стосунків суб’єктів під час навчання, узаємовідносин на основі смислових особистісних позицій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: професійно-творчі діалогові уміння ; евристична діалогова взаємодія ; творчий освітній продукт ; діяльність студентів ; особистісні позиції ; інтелектуальні вміння ; діалогічно-евристичні вміння ; майбутні вчителі ; якість створених продуктів
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 11:38
Останні зміни: 17 Квіт 2020 11:38
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2211

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу