Зобенько, Н. А. (2016) Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 43-47. ISSN 2076-586Х
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-43-47.pdf Download (351kB) | Перегляд |
Резюме
Проаналізовано проблему використання мультимедійних технологій у сучасній вищій школі, зокрема при проведенні лекційних форм занять. Доведено, що проведення лекцій-презентацій у ВНЗ підтверджує позитивні результати: залучення різноманітної бази даних дає можливість розглянути історичний процес у його еволюції, активізувати увагу і навчально-пізнавальну діяльність студентів; підвищення якісного рівня застосування наочності дозволяє студентам швидше та ефективніше засвоїти тему; забезпечення оптимального емоційного навчального середовища створює комфортні умови для запам’ятовування нового матеріалу; підвищення продуктивності лекційного заняття досягається завдяки встановленню міжпредметних зв’язків.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | професійна підготовка ; майбутні фахівці ; мультимедіа ; мультимедійні технології ; мультимедійні засоби ; мультимедійна лекція-презентація ; підвищення активізації й якості навчально-пізнавальної діяльності студентів ; створення власних мультимедійних проектів |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 10:54 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 10:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2207 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |