Будянський, Д. В. (2016) Змістова характеристика професійної діяльності викладача вищої школи та її можливості для розвитку риторичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 18-26.
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-18-26.pdf Download (378kB) | Перегляд |
Резюме
Представлено сутнісні характеристики професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Розглянуто провідні завдання, функції вищої школи, головні види діяльності, компоненти професіограми сучасних науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано важливість розвитку риторичної культури викладача як однієї з професійно значущих якостей. Запропоновано шляхи розвитку риторичної культури викладача у процесі професійної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | вищий навчальний заклад ; професійна діяльність ; професіограма ; особистість викладача ; риторична культура ; знання ; уміння ; навички |
Теми: | Філологічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 10:09 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 10:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2204 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |