Будянський, Д. В. (2016) Змістова характеристика професійної діяльності викладача вищої школи та її можливості для розвитку риторичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 18-26.
  | 
            
              
Text
 Макет_Педагогика_15_Шпак-18-26.pdf Download (378kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
Представлено сутнісні характеристики професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Розглянуто провідні завдання, функції вищої школи, головні види діяльності, компоненти професіограми сучасних науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано важливість розвитку риторичної культури викладача як однієї з професійно значущих якостей. Запропоновано шляхи розвитку риторичної культури викладача у процесі професійної діяльності.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | вищий навчальний заклад ; професійна діяльність ; професіограма ; особистість викладача ; риторична культура ; знання ; уміння ; навички | 
| Теми: | Філологічні науки Соціальна робота  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 17 Квіт 2020 10:09 | 
| Останні зміни: | 17 Квіт 2020 10:09 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2204 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




