Фольварочний, І. В. (2009) Гуманістичні тенденції євроінтеграційного розвитку освіти дорослих на сучасному етапі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 72-76.
|
Text
164-72-78.pdf Download (524kB) | Перегляд |
Резюме
На початку ХХІ ст. актуальності набуває освіта дорослих, як системний чинник суспільного прогресу і розвитку особистості. Концептуальний та системний підхід до розвитку цієї галузі потребує відповідних методологічних основ осмислення цієї сфери та її проблематики у контексті історичних та сучасних, глобальних тенденцій розвитку освіти дорослих, як складової системи неперервної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | тенденції розвитку освіти дорослих ; порівняльна педагогіка |
Теми: | Педагогічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Лип 2019 11:40 |
Останні зміни: | 22 Лип 2019 11:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1770 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |