Назаренко, Н. В. (2009) Самопочуття і настрій студентів як показники ефективності педагогічної технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 105-108.
|
Text
163-105-108.pdf Download (694kB) | Перегляд |
Резюме
У статті представлено результати дослідження ефективності розробленої інтеграційної технології навчання природничих дисциплін. Проаналізовано самопочуття і настрій студентів на заняттях як критерії ефективності навчального процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | педагогічна технологія ; самопочуття ; настрій ; ефективність педагогічної технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лип 2019 08:34 |
Останні зміни: | 19 Лип 2019 08:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1742 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |