Безлюдний, Р. О. (2009) До питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (157). с. 29-32.
|
Text
157-29-32.pdf Download (470kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США крізь призму інтегрованого навчання, яке на думку американських вчених є педагогічною філософією, яка базується на вірі, що кожна аномальна дитина має бути повноправним членом її шкільної спільноти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | діти з особливими потребами, інтегроване навчання |
Теми: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 12:00 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2020 08:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1578 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |